مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-05اقتصادي

فارس من| نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت چرا اعلام نمی شود؟


حدود دو ماه از موعد اعلامی وزارت نفت برای اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه گذشته است، ولی همچنان داوطلبان منتظر اعلام نتایج هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جمعی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت سوژه ای با عنوان نتایج آزمون وزارت نفت را سریع تر اعلام کنید در سامانه فارس من خواستار پیگیری این موضوع شده و در تاریخ 29 مهر سال جاری نوشته اند: حدود یک ماه از موعد اعلامی وزارت نفت برای اعلام نتایج آزمون گذشته است ولی همچنان داوطلبان منتظر اعلام نتایج هستند .

ماجرا از این قرار است که وزارت نفت در تاریخ 29 اردیبهشت سال جاری، اقدام به برگزاری آزمون کتبی جهت استخدام کرده و قریب به چهار ماه از اعلام نتایج کتبی (24 تیر) و دو ماه از اتمام مصاحبه تخصصی آزمون (14 شهریور) گذشته است .

در شرایطی که نتایج آزمون هایی که در زمان مشابه آزمون وزارت نفت (آزمون بانک ملی، آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی و دبیری) برگزار شده بود، همگی اعلام شده و تکمیل ظرفیت نیز صورت گرفته، اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

سردبیر سوژه فارس من در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عنوان کرد: داوطلبان آزمون وزارت نفت به طور روزانه با واحد مرکز آزمون منابع انسانی وزارت نفت در تماس بوده و متاسفانه با پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت چرا اعلام نمی شود؟

فارس من| نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت چرا اعلام نمی شود؟